Programos „Vaiko emocinio intelekto ugdymas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje“ projekto dalyvių pristatymai „Mano laimė yra…“

Gegužės 20 d. nuotoliniu būdu vyko ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Vaiko emocinio intelekto ugdymas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje“ II modulio gerosios patirties renginio – projekto dalyvių pristatymai „Mano laimė yra…“. Dalyviai – Mažeikių rajono ikimokyklinio ugdymo įstaigų projekto komandų atstovai. Projekto iniciatorės ir vadovės – Mažeikių lopšelio – darželio „Gintarėlis“ direktorė Saulė Sadauskienė bei pedagogės Algita Rūdienė, Esmeralda Butaitė.


Pasak projekto vadovių, idėja kilo iš to, kad šiais metais LR Seimas paskelbė Vaikų emocinės gerovės ir Mokyklų bendruomenių metais. Tad į šį projektą buvo pakviestos ir kitos ikimokyklinio ugdymo įstaigos, kurios sulaukė paslaptingos dėžės su „Laimės receptu“, kuri vėliau keliavo per kitas įstaigas. Taip gavosi 9 įstaigų ciklas.
Šiandien projekte dalyvaujantys pedagogai pasidalijo patirtimi, kaip jiems sekėsi įgyvendinti šį projektą bei pasidžiaugė, kad atsirado didesnė bendrystė tarp pedagogų ir tėvų ir didesnis emocinis ryšys su ugdytiniais. Šio projekto simbolis – lapė, kuri padėjo vaikams labiau atsiverti, išreikšti savo jausmus. Tai padėjo pedagogų darbe. Taip pat atsirado galimybė labiau visiems susimąstyti, ir atsakyti į klausimą „Kas man yra laimė?“. Pasirodo, kad skirtingo amžiaus ugdytiniai, kaip ir suaugusieji laimę supranta kitaip. Dauguma į šį klausimą atsakė remdamiesi savo vertybėmis. Pvz. laimė – šeima, artimieji, tai – kas yra šalia mūsų ir pan. Projekto vadovė Algita Rūdienė tikisi, kad šis projektas gali tapti tarptautiniu. Linkime projekto dalyviams sėkmės ir tęstinumo.